مهاجرت به کشورهای خارجی یکی از مسائل و موضوعات مهم در جهان امروز است و افرادی زیادی به دلایل مختلف از جمله کاری , تحصیلی و اقامت قصد مهاجرت به خارج از کشور خود را دارند. عمده افرادی که در زمینه مهاجرت هیچ گونه اطلاعاتی ندارند و یا اولین بار است که قصد انجام این کار را دارند، بهتر است که مشاور مهاجرت داشته باشند. داشتن مشاور مهاجرت به کشوری دیگر این ویژگی را به فرد می‌دهد که به آسانی و با هزینه‌ کمتری مهاجرت کنند.

 

این روزها موسسات و افراد مختلفی در مورد مهاجرت و اقامت فعالیت میکنند. برخی از این موسسات تیم های حرفه ای و متخصص هستند و افراد خبره و با تجربه را در کنار خود دارند. اما بسیاری نیز غیرحرفه ای عمل میکنند. افرادیکه تمایل به مهاجرت با هدف خرید ملک ، سرمایه گذاری ، تحصیل و یا اقامت دائم در ترکیه ، کانادا ، قیرس و کشورهای اروپایی را دارند بهتر است با بررسی و مطالعه اقدام نمایند. هر گونه بی احتیاطی موجبات اتلاف وقت و هدر رفتن هزینه خواهد بود. پس مراقب سرمایه خود باشید و محتاطانه عمل کنید.

وکیل مهاجرت در ایران مربوط به گرایش خاصی از رشته حقوق نمی باشد و تمامی وکلای حقوقی می توانند در زمینه مهاجرت فعالیت قانونی داشته باشند. شایان ذکر است وکیل مهاجرت با مشاوره حقوقی مهاجرت متفاوت می باشد و انجام مراحل قانونی برای اخذ ویزا و فراهم کردن شرایط برعهده وکیل مهاجرت می باشد. از این رو این فضا نیازمند افراد با تجربه و با سابقه در زمینه مهاجرت می باشند که با کاهش زمان و هزینه بهترین و کارآمدترین خدمات را به متقاضیان عرضه نمایند.

خدمات و ویژگی های بهترین وکیل مهاجرتی

 

  • تشخیص بهترین روش مهاجرتی با توجه به شرایط شخصی شما و آغاز پروسه مهاجرتی

 

  • ارائه لیست مدارک مورد نیاز جهت اقدام، منطبق با آخرین قوانین مهاجرتی

 

  • بررسی دقیق مدارک شما

 

  • آماده سازی و تحویل پرونده مهاجرتی شما به اداره مهاجرت  کشور مربوطه

 

  • واریز هزینه های مهاجرتی شما به دفاتر اداره مهاجرت و شهروندی

 

  • پیگیری پرونده شما و انجام مکاتبات لازم با سفارتخانه ها و دفاتر اداره مهاجرت

 

  • اطلاع رسانی جهت پیشرفت پرونده و مراحل پیش رو

 

  • آموزش و آماده سازی شما برای مصاحبه

 

  • راهنمایی شما برای انجام مراحل پزشکی

 

  • راهنماییهای لازم برای مرحله اخذ ویزای مهاجرت

باتوجه‌ به اینکه قوانین داخلی و بین‌المللی مدام در حال تغییر هستند. همچنین روابط و مناسبات میان کشورها بسیار پیچیده بوده و گاهی دستخوش سیاست‌ها قرار می‌گیرد. به هنگام مهاجرت به یک کشور خاص، شما حتما به یک وکیل‌مهاجرت خبره نیاز خواهید داشت. وکیلی که علاوه بر دانش و اطلاعات کافی، کاملا از قوانین مهاجرتی کشور مقصد آگاه باشد. همچنین لازم است که جدیدترین اخبارهای مهاجرتی کشور مقصد را بداند و با توجه به آن پرونده‌ مهاجرتی شما را پیش ببرد. حساسیت آگاهی داشتن از کوچکترین تغییرات مهاجرتی کشور مقصد به اندازه‌ای است که موجب لزوم ارتباط وی با وکلای مهاجرتی داخل کشور مقصد میباشد . موسسه آذر یاسا با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری احد یوسفی بنا به همکاری مستمر با وکلای کشورهای همسایه اطلاعات لازم در خصوص بهترین روش مهاجرت و گزینه های مطمئن را در اختیار شما قرار  خواهد داد .